כיצד לחדש את ההגנה על גג שטוח?

ברוכים השבים לניוזלטר שלי המוקדש לנושא האיטום תוך שימוש במוצרים החדשניים וברי קיימא של חברת וינקלר.

היום אספר לכם על פרויקט שבוצע לחידוש ההגנה על גג שטוח בצפון איטליה תוך שימוש במערכת Wingum Plus H2O Rapid.

המוצר עומד בתקן EAD 030350-00-0402 ובתקן UNI 11928-1:2023  לחומרים נוזליים המשמשים לאיטום.

הפרויקט כלל תחזוקה של גג שטוח שבממברנות האיטום המיושנות שלו היו בעיות איטום עם הצטברויות מסוכנות של מים, שחיקה וסדקים שמנעו את המשכיות ההגנה על הגג.

בזכות הטכנולוגיה של וינקלר ניתן היה לבצע את הפרויקט מבלי להוריד את הממברנות הישנות. הדבר הפחית עלויות ומנע ייצור פסולת המיועדת להטמנה. לפני תחילת האיטום החדש, הקבלן ייבש וניקה בקפידה את המשטח והסיר את כל הלכלוכים.

בפרוייקט הזה השתמשו במערכת  Wingum Plus H2O Rapid שהיישום שלה הוא מהיר בהשוואה למערכות המסורתיות ומאפשרת להיכנס ולצאת מהמקום בתוך יום אחד.

היתרון התפעולי במערכת האיטום הנוזלית Wingum Plus H2O Rapid  שהינה מבוססת מים וללא ממיסים, הוא הייבוש המהיר שלה. המוצר זמין בצבעים לבן, לבן רפלקטיבי, אדום, ירוק ואפור, כמו במקרה זה, והוא עמיד לגשם וניתן ליישם שכבה שנייה כבר אחרי 4 שעות מיישום השכבה הראשונה (7 שעות בטמפרטורות קרות). במקרה זה, היישום נעשה בשיטת "רטוב על רטוב".

הנוסחה המיוחדת של המוצר מאפשרת גמישות גבוהה, יציבות גם בטמפרטורות נמוכות, ללא השפעה ארוכת-טווח בטמפרטורות שנעות בין 30- ובין 80+ מעלות צלזיוס. לאחר 48 שעות, המוצר עמיד לדריכה רגילה.

Wingum Plus H2O Rapid מושלם גם ליישום על משטחים שטוחים שבהם המים נוטים להצטבר. בנוסף, המוצר עמיד באופן יוצא דופן בפני התיישנות וקרני UV עם השפעה סביבתית כמעט אפסית. הוא זמין גם בגרסת REFLEX RAPID בעל מדד החזר שמש של 107 המאושר על ידי מכון Giordano והוא בעל דירוג CRRC.

וכדי להבטיח הגנה מקסימלית, היישום מבוצע גם על החלק השטוח האופקי שמחוזק עם TNT WINTECHNO MAT וגם על החלק האנכי. החיזוק עשוי פוליאסטר תרמו-מייצב העמיד מבחינה כימית, והוא מבטיח אחידות והומוגניות של שכבת האיטום.

מערכת ה-Wingum Plus H2O מגיעה גם בגרסת Rapid, כמו כל מוצרי וינקלר, והיא מבוססת מים וללא ממיסים בהתאם לפילוסופיה של Winkler-Safe: לייצר מוצרים בעלי ביצועים גבוהים תוך שמירה על בריאות האדם והסביבה.